film glownaSaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie przygotowane z myślą o usprawnieniu pracy Biur Rachunkowych i Działów Księgowych Firm

Automatyczne odczytywanie danych ze skanów faktur kosztowych pozwala na przyspieszenie pracy przy wprowadzaniu tych informacji do programu księgowego.

Przekonaj się jak szybka i prosta jest praca z SaldeoSMART w księgowości.

 

3 proste kroki z SaldeoSMART

step1Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji.

Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.

SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:

  • dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
  • numer faktury,
  • daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
  • kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.
 

step2AWeryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych. Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

step3AImport dokumentów do programu księgowego

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.
Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.
Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

 

step5AElektroniczne archiwum dokumentów

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

 
Korzyści

B1SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowości

Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy. 

Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.

B2Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych

Program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie.

Oszczędność czasu

Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.

B3Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów

Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.

B4Uporządkowane archiwum dokumentów

Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.

Obieg dokumentów dla biur rachunkowych
  • Masz Klientów z większymi wymaganiami?
  • Twoje biura obsługują duże firmy z hierarchią pracowników i różnymi uprawnieniami?
  • Archiwum dokumentów to dla nich za mało?
  • Twoi Klienci chcą uporządkować pracę na linii biuro – firma i wdrożyć obieg dokumentów?

SaldeoSMART daje także takie możliwości.

Dla każdego rodzaju instalacji SaldeoSMART jest dostępna forma wdrożenia aplikacji z modułem inteligentnego obiegu dokumentów.
Obieg dokumentów SaldeoSMART jest konfigurowany dla Firmy indywidualnie, dlatego uwzględnia potrzeby każdego Klienta.

80

Obieg dokumentów SaldeoSMART to sposób na zadowolenie nawet najbardziej wymagających klientów i zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku.

  • dla każdej firmy możesz tworzyć dowolną ilość obiegów dokumentów
  • obieg uwzględnia udział użytkowników po stronie firmy i biura
  • każdy dokument ma swój typ i jest przypisany do określonego obiegu
  • tworzysz poszczególne etapy w obiegu dla wszystkich typów dokumentów
  • nadajesz pracownikom szczegółowe uprawnienia w zależności od ich praw dostępu do informacji

Pracujemy dla najlepszych

BIZNES
  • logo agra
  • logo aluprof
  • logo assa
  • logo bedmet
  • logo bs
  • logo castorama
  • logo chemsped
  • logo gaz
  • logo grupakapitalowa
  • logo medrem
  • logo mercure
  • logo modern
  • logo nto
  • logo odra
  • logo orlen
  • logo piechota
  • logo po
ADMINISTRACJA
  • logo giw
  • logo izba
  • logo kobior
  • logo nadlesnictwo
  • logo mielec
  • logo namyslow
  • logo poopole
  • logo witd
  • logo uj
  • logo umww